  • Data: 2002-04-20 09:47:39
    Temat: Re: Samochód kombi i homologacja ?
    Od: ">>Waldemar<<" <w...@p...rtk.net.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > 18.04.2002. godz.9.03:
    > cytuję:
    >
    > "Być może przypadek tzw "bezspornej ciężarowości" będzie miał tu
    > zastosowanie"

    Widze ze idziesz w zaparte i przepisujesz sobie cos czego nie powiedziales.
    Pozwol wiec ze zacytuje caly senst Twojej wypowiedzi
    "Też tak uważam, że bzdura.
    Być może przypadek tzw "bezspornej ciężarowości" będzie miał tu
    zastosowanie,
    ale nie sądzę, żeby obecnie, a zwłaszcza przy imporcie było to
    możliwe.
    Jeśli jest to samochód "naprawdę" ciężarowy,
    to homologację ma i nie będzie problemu z uzyskaniem jej odpisu"

    Piszesz to w kontekscie tego ze jesli jest to ciezarowka i nie ulega
    watpliwosci ze nia jest /uzyles slowa:"bezsporna ciezarowka"/ to homologacje
    ma i nie bedzie problemu z uzyskaniem jej odpisu. Jednak stwierdzasz ze w
    przypadku importu czyli w moim konkretnym przypadku raczej nie bedzie to
    mialo zastosowania
    Natomiast nic nie wspominasz o pismie MF skierowanym do wszystkich Izb
    Skarbowych i Urzędow Kontroli Skarbowej PP2-813-96/01/G. A pismo to zgola
    mowi o czym innym a juz bynajmniej nie wspomina o tym ze trzeba bedzie
    zaopatrzyc sie w odpis homologacyjny i w odroznieniu od Twoich slow wspomina
    sie wlasnie o autach z importu. Wiec to o czym Ty mowisz jest zupelnie czyms
    innym. J
    esli bylo inaczej to dlaczego nie powolales sie na to pismo ktore w sposob
    ostateczny rozstrzyga ten spor? Wystarczylo podac oznaczenie tego pisma.
    Tylko ze na tym etapie rozmowy i dyskusji Ty o tym nie wiedziales wiec skad
    mogles podac.

    > Nie uczepiłeś się tej deski ratunku, więc pewnie wszyscy Twoi
    > dyskutanci
    > uznali, że jednak jest to samochód nie spełniający tych warunków.

    widze ze nie dokladnie czytales moje posty. W jednym z pierwszych postow w
    tym watku podal o jaki samochod chodzi, podalem jego marke wiec nie wiem
    skad u Ciebie takie stwuerdzenie?

    > Choć szczerze przyznam, że w moim rozumieniu
    > pismo dotyczy przypadków "wstecznych"
    > (tzn już sprowadzonych i już zarejestrowanych pojazdów bez świadectwa,
    > dlatego pytałem, kiedy miał miejsce import),
    > stąd moje wątpliwości w możliwości powołania się na tę interpretację.

    I znow obracasz kota ogonem. Ale to o czym teraz mowisz dotyczy samochodow
    przerobionych z osobowych na ciezarowe sprzed 1.01.2001. A gdzie ja mowie i
    wspominam o tym ze przerobilem samochod osobowy na ciezarowy?

    Proponuje zakonczyc dyskusje. Nie ma sensu generowac zbednych watkow w tym
    temacie. Jesli chcesz dalej dyskutowac to zapraszam na priva chociaz w tym
    temacie wszystko zostalo juz powiadziane i wyjasnione.
    Szkoda tylko ze sam musialem do tego dochodzic, chociaz liczylem ze ktos z
    grupy znajdzie cos co bespornie, nie czekajac na kontrole pozwoli sprawe
    wyjasnic.

    --
    +-+-+-+- Waldemar - Nowy Sącz - online:24h -+-+-+-+
    VW T4/Transporter/ - Akwarysta - Malawi