  • Data: 2002-04-18 11:57:07
    Temat: Re: Samochód kombi i homologacja ?
    Od: "Cezary F." <c...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > A mozesz mi jakas podstawe prawna dac na to ze UC jest posrednikiem
    > poborze podatku?

    Mogę, ale jutro. Teraz nie mam czasu poszukać.

    > Juz oni tam nie odpuszcza ani zlotowki zeby skasowac pieniadze.
    Przeciez
    > celnik idzie to auta, oglada je. Nazywa sie to "rewizja towaru".
    Ponadto
    > jeden celnik robil to samo na granicy, drugi w moim miejscu
    zamieszkania tam
    > gdzie byla odprawa. Uwazasz ze 2 niezaleznych celnikow moglo sie
    pomylic.

    To niezupełnie tak. Przeczytaj moja poprzednią odpowiedź.
    Towar (co do rodzaju i ilości) kwalifikuje ten, kto zgłasza go do
    odprawy!!!

    > Ponadto samochod przed dokonaniem odprawy ostatecznej przechodzi
    tzw. I
    > Badanie Techniczne na ktorym to diagnosta okresla rodzaj pojazdu,
    masa
    > wlasna, przeznaczenie, odczytuje numery silnikow itd. On tez sie
    pomylil
    > zaliczajac VW Transporter do samochodu ciezarowego a nie osobowego.?

    Nie znam dokładnie procedury przy sprowadzaniu samochodów.
    Dla mnie istotne są wymagania od strony podatkowej, a tu sprawa jest
    jasno postawiona: homologacja.

    > Zaden sad nie uwierzy w to ze w tym konkretnym przypadku podatnik
    chcial
    > oszukac skarb panstwa.

    Może uwierzyć. To smutne, ale prawdziwe.

    To jest totalna bzdura.

    Nie sądzę.
    Jutro podeślę Ci kilka informacji.

    CEZ