  • Data: 2002-04-18 22:40:58
    Temat: Re: Samochód kombi i homologacja ?
    Od: Gotfryd Smolik - listy dyskusyjne <s...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Thu, 18 Apr 2002, >>Waldemar<< wrote:
    [...komuś...]
    >+ Alez ja to rozumiem. Ty mnie nie rozumiesz. Twierdze ze jest zly zapis w
    >+ ustawie. Bo jesli TIR nie posiada homologacji to nie jest samochodem
    >+ ciezarowym. Jest.

    Korekta: jeśli nie ma homologacji to to nie jest "samochód"
    w ogóle. Można coś takiego posiadać, można nim jeździć - byle
    nie po drogach publicznych :)
    Dodatkowo nie trzeba płacić OC ;)

    Profilaktycznie przypomnę, że takie coś jak umowy międzynarodowe
    istnieje ;), zresztą być może na wiarę ;) urzędnicy przyjmują
    że jak cos wyprodukuje VW to toto samochodem JEST.
    Ale w to że ciężarowym - MOGĄ wierzyć, lecz NIE MUSZĄ.
    [...]

    >+ A czy ja twierdze ze Niemcy. Dyskutujemy o niespojnosci prawa w polsce

    Przecież TEGO (że prawo w .pl jest niespójne) NIKT nie
    kwestionuje; ty masz tylko do nas pretensje że o tym wiemy :]
    i nie chcemy poprzeć twoje punktu widzenia w sporze z USem.

    Ależ "na zdrowy rozum" to masz rację - i co z tego, skoro
    WEDŁUG PRAWA jej nie masz; jeśli oczekujesz że ci powiem
    że "no przecież masz rację" - to ci NIE POWIEM, skoro WIEM
    że masz szanse przegrać sprawę sądową.
    Chyba ci potrzebny taki prezydent od tłuczenia termometrów ;)

    Pozdrowienia, Gotfryd