  • Data: 2002-04-18 07:27:00
    Temat: Re: Samochód kombi i homologacja ?
    Od: ">>Waldemar<<" <w...@p...rtk.net.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Cezary F." <c...@i...pl> napisał w wiadomości
    news:a9lr2g$jhg$1@news.tpi.pl...

    > Chyba nie. :-(
    >

    > Jesli mam napisane ze jest ciezarowe LKW to dla mnie
    >
    > Dla Ciebie - zgoda, ale tylko dla Ciebie, dla MF i US już nie.

    A na jakiej podstawie twierdzisz ze nie? Jeszcze raz. Skoro samochod byl z
    importu i celnik nie mial zadnych watpliwosci ze jest to ciezarowka i nie
    wymagal zadnych homologacji, wystarczyl zapis w Briefie i lustracja celnika
    by nie naliczyc akcyzy co jest jednoznaczne ze jest to ciezarowka.
    wiec jak to jest? Dla Urzedu Celnego jest ciezarowka a dla Urzedu
    Skarbowaego tez jest ale musze udowodnic ze nie jest osobowka. To jest
    totalna bzdura.

    > Też tak uważam, że bzdura.
    > Być może przypadek tzw "bezspornej ciężarowości" będzie miał tu
    > zastosowanie,
    > ale nie sądzę, żeby obecnie, a zwłaszcza przy imporcie było to
    > możliwe.

    A dlaczego nie? Czy import ciezarowek jest oblozony jakims szczegolnymi,
    tajnymi przepisami o ktorych ja nie wiem.

    > Jeśli jest to samochód "naprawdę" ciężarowy,
    > to homologację ma i nie będzie problemu z uzyskaniem jej odpisu.

    A do kogo sie zwrocic z tym?

    +-+-+-+- Waldemar - Nowy Sącz - online:24h -+-+-+-+
    VW T4/Transporter/ - Akwarysta - Malawi
    www.wwierdak.rtk.net.pl