    From: "t...@o...pl" <t...@o...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Re: SZOK - kontrola vat i podejrzany kontrahent
    Date: Wed, 16 Jan 2008 20:01:33 +0100

    Dnia 16-01-2008 o 19:38:52 Rafal <r...@p...net> napisał(a):

    > ci ktorzy dzisiaj byli na kontroli mieli sprawdzic co jest zaksiegowane
    > i tyle
    > szukali konkretnie jednego podwykonawcy u mnie, i w zasadzie nie mieli
    > wiecej pojecia o co biega...
    > wiec nie wiem czy gosc nie ksiegowowal, czy ksiegowal podwojnie, czy
    > diabli wiedza co robil.. ( kontaktu nie mam z facetem )
    >

    > a czy z takim podejrzeniem jak do mojego podwykonawcy podejda do mojego
    > zleceniodawcy ?? nie mam pojecia.
    >
    > mnie osobiscie interesuje tylko czy mi nie beda chcieli zanegowac
    > zasadności faktur moich kosztowych
> [...]

    Takie coś może się zawsze zdarzyć - US ma wolną rękę w wydawaniu decyzji.
    Ale nie stresuj się póki nie będziesz wiedział co i jak - obecnie ten
    absurd
    że można odliczać tylko zapłacony VAT już nie funkcjonuje - sądy
    administracyjne to ukróciły.
    Co do kosztów uzyskania - to jeśli rachunki są prawidłowe a usługi były
    wykonywane, to nie masz się czego bać.

    pozdr,
    tommyz