    From: "t...@o...pl" <t...@o...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Re: SZOK - kontrola vat i podejrzany kontrahent
    Date: Wed, 16 Jan 2008 17:42:23 +0100

    Dnia 16-01-2008 o 17:24:40 Rafal <r...@p...net> napisał(a):

    > Witam
    >
    > jestem własnie lekko otumaniony dzisiejsza kontrola vat, prosze o opinie
    > jak wyglada moja teortyczna sytuacja
    >
    > wpadla kontrola za 2004r, szybko zrobili bo miałem tylko usługi, kila
    > faktur sprzedazy i kilka kosztow miesiecznie
    >
    > i szok - okazało sie ze kontrola jest spowodowana podejrzeniem, ze moj
    > podwykonawca, cos krecil z fakturami( nie wiem czy nie ksiegowal, czy
    > ksiegowal) ale jest podejrzenie o to ze faktury ktore mam kosztowe
    > zaksiegowane od goscia, wedlug US mogly byc nie wykonywane ( czyli facet
    > mial pralnie .. )

> [...]

    *IMVHO* jeśli gość faktycznie robił dla Ciebie to co robił, rachunki
    były wystawione za wykonane usługi, to mimo możliwej nerwówki nic Ci nie
    grozi.
    Jeśli jeszcze płaciłeś mu przelewami, masz jakieś ślady odnośnie tamtej
    działalności,
    to US nie będzie w stanie wykazać że to co miało miejsce nie miało miejsca
    - a jeśli nawet "wykaże", to uwalisz to w WSA.

    pozdr,
    tommyz