  • Data: 2002-02-20 08:51:23
    Temat: Re: STUDENT A ZUS ??????
    Od: bromden <b...@p...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    lepiej w takim wypadku pracowac na umowe o dzielo lub zlecenie,
    firma nie bedzie musiala placic za ciebie zusu (mozesz dostac ta
    forse do reki, a jak o dzielo z prawami autorskimi, to podatek - 10%)

    > W takim razie prawie 600 zł. Ehh, gdyby jeszcze z tych pieniędzy jeszcze coś

    a konkretnie: co najmniej 450 zl (koszt) + 95,20 (ub. zdr., odpis
    od podatku)

    > było. A tu ani emerytury, ani opieki medycznej, wszędzie trzeba płacić.
    > Na co ja w końcu płace ten ZUS?

    i tak placisz maly zus, co maja powiedziec pracodawcy placacy pensje?