  • Data: 2002-02-20 06:50:33
    Temat: Re: STUDENT A ZUS ??????
    Od: "Piotr" <i...@a...alto.com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > ile????
    > >
    > W r. 2000 ZUS powiedział mi, że tak jak wszyscy prowadzący działalność.

    W takim razie prawie 600 zł. Ehh, gdyby jeszcze z tych pieniędzy jeszcze coś
    było. A tu ani emerytury, ani opieki medycznej, wszędzie trzeba płacić.
    Ostatnio poszedłem odwiedzić kolegę w szpitalu i musiałem zapłacić za
    parking, szatnie i jednorazowe buty. Na co ja w końcu płace ten ZUS? Chyba
    jako frycowe:(((
    A zarobić 600 zł to trzeba trochę energii...

    --
    Piotr