  • Data: 2016-11-10 11:13:56
    Temat: Re: Ryczałt za mieszkanie za 2014 rok
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2016-11-10 o 11:10, Bolko pisze:

    > Możesz podkręcić jasność.
    > Czyli płacę 85 bo mam "stratę" (moja wersja)
    > Czy 170 zł bo nie wynajmuje wiec nie mam kosztów (Twoja wersja)

    Jeśli liczysz 8,5%, to płacisz 170zł, bo w ryczałcie nie odejmuje się
    kosztów (płacisz 8,5% od wszystkiego, co ci lokator zapłaci jako czynsz).

    Ale, z tego co widzę, na ryczałcie nie jesteś, bo nie zadeklarowałeś
    takiej formy rozliczenia, więc płacisz podatek wg skali ogólnej od
    osiągniętego dochodu (przychody minus koszty).

    --
    Liwiusz