  • Data: 2016-11-10 11:23:05
    Temat: Re: Ryczałt za mieszkanie za 2014 rok
    Od: Bolko <s...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu czwartek, 10 listopada 2016 11:14:04 UTC+1 użytkownik Liwiusz napisał:

    > Jeśli liczysz 8,5%, to płacisz 170zł, bo w ryczałcie nie odejmuje się
    > kosztów (płacisz 8,5% od wszystkiego, co ci lokator zapłaci jako czynsz).
    >
    > Ale, z tego co widzę, na ryczałcie nie jesteś, bo nie zadeklarowałeś
    > takiej formy rozliczenia, więc płacisz podatek wg skali ogólnej od
    > osiągniętego dochodu (przychody minus koszty).

    Co do ryczałtu przespałem się w nocy i już łapię różnice.
    Ale gdzie Ty to widzisz że nie jestem na ryczałcie ?
    Jeśli Pani z US pyta się mnie o PIT-28 a i żona każe mi wypełnić PIT-28
    bo podobno wcześniej też był PIT 28 tylko nie pamięta gdzie schowała papiery.

    Czy polityczne będzie zapytać się US jaki mamy status?