    From: Rafał Wawrzycki <rwawrzycki@WYWAL_TOwp.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Re: Ryczałt - jak to jest z vatem
    Date: Thu, 01 Feb 2007 01:32:11 +0100

    Dnia 01 lut 2007 w liście [news:epr9td$l81$1@news.onet.pl] opix
    [o...@o...eu] napisał(a):

    > ryczałt to ryczałt i płacisz od przychodu netto
    > a vat to jest vat i musisz prowadzić pełną dokumentację vat
    >
    > jedno do drugiego ma tyle że tu masz przychód netto a tam masz
    > koszty na wacie zmniejszajace vat nalezny od sprzedazy

    Ano tyle łapię. Nie dopisałem, że prowadzę wyłącznie działalność
    usługową, więc nie mam kosztów typu zakup towarów. Dlatego pytam czy
    mogę odliczyć vat z telefonu, czy generalnie z czegoś co mi jest
    potrzebne do generowania przychodu. Wcześniej wrzucałem taki koszt w
    KPiR netto i odpowiednio wyliczony podatek do rejestru vat. A jak mam
    robić teraz?

    --
    Pozdrawiam,
    Rafał Wawrzycki