  • Data: 2004-03-12 17:14:59
    Temat: Re: Ryczałt a uslugi ksero
    Od: Maddy <m...@e...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik MiHaU napisał:

    > Witam,
    >
    > Mam pytanie. Ojciec posiada firme transportowa i jest na ryczalcie.
    >
    > Czy istnieje mozliwosc zwrotu podatku VAT, ktory zostal zaplacony za uslugi
    > ksero, jezeli zapisze fakture na jego firme?
    >
    > Wiem, ze VAT z ceny paliwa jest zwracany, ale jak bedzie z tym xero? Dostane
    > zwrot czy nie?

    Zapytaja tatę.
    Jak tata nie wie to wie jego kięgowa.
    Jak nie ma księgowej a sam nie wie to ma duuuuuzy kłopot.

    Sądząc po pytaniu nie wiesz o co pytasz.
    A żeby cię uświadomić trzebaby napisac książkę.

    Ma ktoś ochote, koledzy, na wykład "VAT dla opornych"?

    Maddy

    Magdalena "Maddy" Wołoszyk
    m...@e...com.pl