  • 1. Data: 2004-03-12 10:37:02
    Temat: Ryczałt a uslugi ksero
    Od: "MiHaU" <m...@W...wp.pl>

    Witam,

    Mam pytanie. Ojciec posiada firme transportowa i jest na ryczalcie.

    Czy istnieje mozliwosc zwrotu podatku VAT, ktory zostal zaplacony za uslugi
    ksero, jezeli zapisze fakture na jego firme?

    Wiem, ze VAT z ceny paliwa jest zwracany, ale jak bedzie z tym xero? Dostane
    zwrot czy nie?

    Pzdr
    MiHaU

  • 2. Data: 2004-03-12 17:14:59
    Temat: Re: Ryczałt a uslugi ksero
    Od: Maddy <m...@e...com.pl>

    Użytkownik MiHaU napisał:

> [...]
    > ksero, jezeli zapisze fakture na jego firme?
    >
    > Wiem, ze VAT z ceny paliwa jest zwracany, ale jak bedzie z tym xero? Dostane

    Zapytaja tatę.
    Jak tata nie wie to wie jego kięgowa.
    Jak nie ma księgowej a sam nie wie to ma duuuuuzy kłopot.

    Sądząc po pytaniu nie wiesz o co pytasz.
    A żeby cię uświadomić trzebaby napisac książkę.

    Ma ktoś ochote, koledzy, na wykład "VAT dla opornych"?

    Maddy

    Magdalena "Maddy" Wołoszyk
    m...@e...com.pl

  • 3. Data: 2004-03-12 17:18:23
    Od: "Tomek" <t...@g...pl>

    > Użytkownik MiHaU napisał:
    > Ma ktoś ochote, koledzy, na wykład "VAT dla opornych"?

    Litości Maddy.
    Nie w piątek po południu....

    Tomek