  • Data: 2004-10-14 22:42:23
    Temat: Re: Rozliczenie roczne PIT
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Thu, 14 Oct 2004, Opix wrote:

    >+ Użytkownik "Tomasz Gębala" <t...@p...onet.pl> napisał
    [...]
    >+ > Czy za obecny rok ma prawo rozliczyć się WSPÓLNIE z dziećmi - jako
    >+ > osoba
    >+ > samotnie wychowująca dzieci ???
    [...]
    >+ nie -zgodnie z ustawą potrzebny jest warunek - cały rok trwania
    >+ stosunku cywilno -prawnego

    To ja stanę grzecznie w kolejce i poproszę o podanie podstawy prawnej.

    >+ nawet jeden dzień wyklucza takie możliwości

    Dasz głowę że NIE myślisz o *małżeństwie* ?
    Bo mi tam głowy szkoda, ale jakoś tak z prawdopodobieństwem w okolicach
    wartości 1 jestem przekonany że "pozwolenie" na wspólne rozliczanie
    jest w różnych punktach (czy ustępach) art. 6.
    ... które mają ODMIENNE brzmienie... !

    --
    pozdrowienia, Gotfryd
    (KPiR, VAT, ZUS)