  • Data: 2005-03-21 13:50:46
    Temat: Re: Rozliczenie niezapłaconych należności
    Od: MZ <m...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > co to znaczy splajtowała -ogłosiła upadłość ? w czasie kiedy kupiła
    tak, nie tyle oglosila co 'upadli' ja wierzyciele :)

    > towar,usługę . nie miała płynności w środkach -to jest przestępstwo
    > ścigane z kk ?
    tylko co mi z tego przyjdzie ze kogos wsadza...

    > osoby fizyczne odpowiadają za zobowiązania całym majątkiem a za osoby
    > prawne członkowie zarządu .
    To sp z o.o. Niestety nie jest tak dobrze - czlonkow zarzadu mozna scigac
    tylko jesli udowodni im sie celowe dzialanie na niekorzysc spolki. W innym
    przypadku nie ma mozliwosci odzyskania zobowiazan ktore nie maja pokrycia w
    kapitale spolki.

    Marek