eGospodarka.plPodatkiGrupypl.soc.prawo.podatkiRemanent na zakonczenie roku - kiedy zapłacę podatek dochodowy? › Re: Remanent na zakonczenie roku - kiedy zapłacę podatek dochodowy?
  • Data: 2011-05-16 22:38:59
    Temat: Re: Remanent na zakonczenie roku - kiedy zapłacę podatek dochodowy?
    Od: <s...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Napisałem to bardzo ogólnie, musisz bardzo dobrze poczytać przepisy, a
    > najlepiej zlecić to do biura, nie sugeruj się wskazówkami przeczytanymi na
    > grupie.

    Szczególnie nie słuchaj w żadnym wypadku rozważań niejakiej Maddy. Ona ma
    się za księgową, a nie wie jak rozliczyć podatki firmy importujacej
    pomarańcze i kałachy z Kazachstatu. Omijaj też posty pewnego Gotfryda! To
    troll, jakich mało. Tylko się wymądrza, że niby mądrzejszy od urzędników i
    infolinii podatkowej. Kilka lat temu np. ludziom wmiawiał, że jak się
    zaczyna działalność gopsodarczą i nic się nie ma, to trzeba jakieś remamnty
    początkowe, zerowe robić.

    A najlepiej poczytaj wątek "Damiana [EX]" z 10-03-2011 pt. "Jak ja
    nienawidzę Gotfryda... Fuj!". Zrozumiesz, że nikomu tutaj, a szczególnie
    wymienionemu w tytule wątku, wierzyć nie wolno. Do czasu...

    ---
    Wybaczcie, musiałem ;-D