eGospodarka.plPodatkiGrupypl.soc.prawo.podatkiRemanent na zakonczenie roku - kiedy zapłacę podatek dochodowy? › Re: Remanent na zakonczenie roku - kiedy zapłacę podatek dochodowy?
  • Data: 2011-05-17 22:57:21
    Temat: Re: Remanent na zakonczenie roku - kiedy zapłacę podatek dochodowy?
    Od: <s...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Są tacy co wiedzą i tacy co wydaje im się że wiedzą, wszyscy się
    > wypowiadają. Jak w tym wyłowić właściwych? Ty wiesz, ale kolo nie.

    To twoje słowa "nie sugeruj się wskazówkami przeczytanymi na grupie". Ja
    uważam, że powinien się sugerować.

    > Z całym szacunkiem dla piszących tu osób z rzeczywiście głęboką wiedzą,
    > ale nigdy nie oparłbym się na grupie, tylko weryfikował i weryfikował.

    Nikt Ciebie nie zmusza. Przykład z wątkiem, który podałem pokazuje, że warto
    jednak słuchać ludzi tu piszących. A co do weryfikacji - oczywiście, że
    trzeba to robić.

    > Kolo gdyby tylko zechciał, to odpowiedź na swoje elementarne pytanie
    > znalazłby natychmiast w pierwszym lepszym linku z googli, i to jeszcze na
    > fachowym portalu z szerokim objaśnieniem.

    Na przykład na tych "fachowych" stronach z pit i vat z pl na końcu...