  • Data: 2010-01-09 02:14:04
    Temat: Re: Remanent, a planowany zwrot towaru
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Fri, 8 Jan 2010, Przemysław Adam Śmiejek wrote:

    > Jak wpiszę, to mi to się automatycznie uwzględni w rozliczeniu.

    Tristan, jak takie standardowe pytanie...
    A ustaliłeś GDZIE się wpisuje remanent początkowy?
    Oraz *gdzie* się go rozlicza?
    Podpowiem: dobrze pamiętam, bo osobiście wtopiłem, i była to pierwsza
    rzecz którą skomentowała doradczyni podatkowa jak do niej polazłem
    z KPiR (po miesiącu prowadzenia) do przeglądu :P

    > a, chyba że do kolumny dodatkowej... No ale to tylko kosmetyka i nic nie
    > zmienia w moich rozważaniach o rozliczaniu, którego nadal nie do końca
    > czaję.

    A *ZAŁĄCZNIK DO ROZPORZĄDZENIA* czytałeś?
    Ten:
    (tytuł wielkimi literami, więc ja też sobie pozwoliłem ;))

    pzdr, Gotfryd