  • Data: 2010-01-10 13:13:52
    Temat: Re: Remanent, a planowany zwrot towaru
    Od: "wspolna-flaszka.pl" <p...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Hm... popatrz na to tak: *w ogóle* nie podważam kwestii wpisania
    > dokumentu chronologicznie :) (we właściwym terminie).
    > Tyle, że jak "nie stanowi kosztu bieżącego okresu", to nie
    > powinno być w kolumnie "koszty"

    no to ja juz nie rozumiem, kupuje domene w ktorej mam zamiar utworzyc serwis
    zarobkowy, serwis moze
    wystartowac za 2 lata, to ja nie moge wrzucic w koszty zakupu domeny w
    miesiacu w ktorym go dokonalem ?
    Kurna zaczynam się bac :-) Przykładzik, Kupuje kabel przejsciowke usb->com ,
    okazuje sie nie dokonca dzialac jak powinna kupuje druga
    tez nie dobra dopiero trzecia innego producenta okazuje sie dobra, wiec
    dwoch poprzednich nie moge wrzucic w koszty ? Lub jezeli zaczne z niej
    kozrystac
    za 3 miesiace to musze z ta faktura czekac 3 miesiace?

    P.