  • Data: 2010-01-09 20:25:35
    Temat: Re: Remanent, a planowany zwrot towaru
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Sat, 9 Jan 2010, wspolna-flaszka.pl wrote:

    > rozumiem ze przy pozostalych kosztach

    Hm... popatrz na to tak: *w ogóle* nie podważam kwestii wpisania
    dokumentu chronologicznie :) (we właściwym terminie).
    Tyle, że jak "nie stanowi kosztu bieżącego okresu", to nie
    powinno być w kolumnie "koszty" (a jak w roli towaru handlowego
    nie jest "dostarczone", to być w pozycji "towary").

    > Co do towarów handlowych to jezeli bede wpisywac na biezaco to wtedy bedzie
    > kaszanka, jak sobie wyobrazasz pozniejsze wklepywanie chronoligiczne do
    > ksiegi do 20 nastepnego miesiaca. Chce 15 marca wypelnic ksiege za luty i
    > zamknac miesiac, a 5 marca otrzymuje towar handlowy jak to wtedy ma wygladac?

    Hm...
    W przypadku "postaci komputerowej" problemu nie ma (towar ma być
    "wprowadzony", natomiast "urzędowy wydruk" ma czas do 20, czyli
    ten towar z marca "na papier" wejdzie dopiero w kwietniu),
    natomiast dla przypadku prowadzenia ewidencji sprzedaży ("dziennej"!)
    rzeczywiście wychodzi jak piszesz - również przy wpisywaniu do
    "papierowej" księgi (par.17 zawiera "z zastrzeżeniem par.30").

    BTW: jakby o mnie szło, to par.17 bym zniósł, pozostawiając tylko
    obowiązek niezwłocznego zadekretowania dowodu zakupu (lub
    sporządzenia opisu).

    pzdr, Gotfryd