  • Data: 2010-01-09 08:29:07
    Temat: Re: Remanent, a planowany zwrot towaru
    Od: Przemysław Adam Śmiejek <n...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Gotfryd Smolik news pisze:
    > Tristan, jak takie standardowe pytanie...
    > A ustaliłeś GDZIE się wpisuje remanent początkowy?

    No próbuję od kilku lat, niestety wciąż spotykam się z murem ,,wiemy, a
    nie powiemy'', jaki właśnie sam zaprezentowałeś.

    > Oraz *gdzie* się go rozlicza?
    > Podpowiem: dobrze pamiętam, bo osobiście wtopiłem, i była to pierwsza
    > rzecz którą skomentowała doradczyni podatkowa jak do niej polazłem
    > z KPiR (po miesiącu prowadzenia) do przeglądu :P

    No to jak wiesz, to powiedz.

    > A *ZAŁĄCZNIK DO ROZPORZĄDZENIA* czytałeś?
    > Ten:
    > http://www.przepisy.gofin.pl/5,36,28357,6.html
    > (tytuł wielkimi literami, więc ja też sobie pozwoliłem ;))

    No i nadal nie znalazłem tam nic o wpisywaniu go do księgi. Jest tylko
    sposób obliczania, który moi doradcy wykorzystują. Ale nic nie widzę o
    tym, żeby wpisać do książki i na jakiej pozycji z jakim znakiem.

    --
    Przemysław Adam Śmiejek