  • Data: 2010-12-30 22:08:13
    Temat: Re: Reklamy Google - odliczenie podatku VAT
    Od: "cef" <c...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Fenix wrote:

    > Jeżeli zdecyduje się jednak nie sprzedawać majątku firmy,
    > to od dnia likwidacji firmy ile mam dni, żeby ten odliczony podatek
    > zapłacić do US?

    Poczytaj sobie art 14 ustawy.
    Na spis z natury jest 14 dni, obowiązek podatkowy
    jest na dzień likwidacji (zaprzestania), więc tak mi wychodzi, że 14 dni.

    > Czy można złożyć wniosek, żeby rozłożyli na raty,
    > czy też trzeba zapłacić całość od razu?

    Wnioski, to sobie zawsze możesz pisać.
    Pamiętaj, że jak sprzedasz, to rozliczysz VAT wg cen sprzedaży.
    Jak będzie ujety w spisie, to rozliczysz ten VAT po cenach zakupu.