eGospodarka.plPodatkiGrupypl.soc.prawo.podatkiRefundacja kosztów za okulary do pracy przy komputerze › Re: Refundacja kosztów za okulary do pracy przy komputerze
  • Data: 2004-03-24 16:05:29
    Temat: Re: Refundacja kosztów za okulary do pracy przy komputerze
    Od: zikom <x...@w...plx> szukaj wiadomości tego autora

    > Ja bym powiedziała że to księgowa ma problem z Tobą. ;-)
    > Bo firma nie refunduje a KUPUJE. A jak firma kupuje to musi miec fakturę
    > na siebie.

    Jak kupuje to może kupić takie za 10 zł. ;-)
    Czy w takim razie nie mam możliwości odzyskania części kasy :-(

    Żona kupiła na siebie i firma pokryła jej część kosztów bez żadnego
    problemu. W mojej firmie jest tylko zarządzenie o wysokości pokrycia
    kosztów w wysokości 130zł.
    --
    x...@w...pl
    odpowiadajac usun wszystkie x