eGospodarka.plPodatkiGrupypl.soc.prawo.podatkiRefundacja kosztów za okulary do pracy przy komputerze › Re: Refundacja kosztów za okulary do pracy przy komputerze
  • Data: 2004-03-27 12:36:56
    Temat: Re: Refundacja kosztów za okulary do pracy przy komputerze
    Od: zikom <x...@w...plx> szukaj wiadomości tego autora

    > A którą ?

    Zgodnie z § 5 rozporządzenia Ministra Pracy i Polityki Społecznej z 1
    grudnia 1998 r. w sprawie bezpieczeństwa i higieny pracy na stanowiskach
    wyposażonych w monitory ekranowe (Dz.U. Nr 148, poz. 973)

    > Bo poczytałem wypowiedzi, przejrzałem co tam w Internecie
    > leży i widzę że to co najwyżej rozporządzenie daje prawo do uznania
    > za koszt owych okularów - na tej zasadzie że ono (rozporządzenie)
    > nakazuje kupić okulary dla pracownika :)

    Czyli kto fizyczne ma to kupić?
    Chyba jednak pracownik, przecież musi iść osobiście żeby mu dopasowali do
    jego rozstawu oczu :-)

    > Ze znaleznionych komentarzy:
    > http://www.energetyka.elblag.pl/0112/okulary/okulary
    .html
    > "Pracodawca nie jest obowišzany do pokrywania kosztów za jakiekolwiek
    > okulary, które zostały wykonane w zwišzku z badaniami okulistycznymi
    > przeprowadzonymi z własnej inicjatywy pracownika."

    Stosowne zaświadczenie lekarskie posiadam i ocenę stanowiska pracy BHP w
    mojej firmie też. W firmie jest zarządzenie wewnętrzne na podstawie której
    można zrefundować część kosztów.
    Moje pytanie dotyczyło sposobu wystawienia faktury. Z informacji którą mam
    można mieć fakturę wystawioną na firmę lub na siebie, zależy to tylko od
    sposobu podejścia do tematu pani księgowej ;-).
    --
    pozdrawiam
    x...@w...pl