    From: <r...@g...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Re: Re: podatek od diety
    Date: 16 Sep 2002 12:49:38 GMT

    > Pięknego dnia 16 Sep 2002 11:05:35 GMT, rki zakodował:
    >
    > Ale czy od zaoszczędzonych w ten sposób
    > pieniędzy Urząd Skarbowy naliczy podatek?
    >
    > AFAIK jeszcze nie wymyślono podatku od posiadania pieniędzy. Napisz
    > jaśniej, o co Ci chodzi.
    >
    > --
    > Pozdrawiam,
    > Kaizen x...@c...sz zanim zapytasz odwiedź www.google.com
    > GG 2122; ICQ#: 64457775
    > e-mail Rot13 coded

    Chodzi o coś takiego:
    Zakupiłem mieszkanie za 130 tys. zł
    Pracuję dopiero od 1995 roku. Od 1995 do dnia zakupu mieszkania zarobiłem
    łącznie około 50 tys zł netto (dochody wykazane w PIT)
    Podejrzewam, że Urząd Skarbowy mnie wezwie i zapyta się, skąd wziąłem
    brakujące 80 tys. zł. Czy przypadkiem nie zostały one zarobione na
    "czarno".
    Do tego jeszcze pan Kołodko wymyślił deklaracje majątkowe. Fakt posiadania
    takiego mieszkania trzeba będzie zgłosić do Urzedu Skarbowego.
    Co się stanie, jeżeli powiem urzędnikowi, żę część pieniędzy przeznaczonej
    na zakup mieszkania pochodzi z zaoszczędzonych diet?