  • Data: 2004-01-20 08:07:49
    Temat: Re: Re: Ryczałt - PILNE!!!
    Od: beata1001 <b...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam!
    Z tego co mi wiadomo to rzeczywiście można wybrać opodatkowanie najmu w formie
    ryczałtu, tylko,że będzie Pan płacił podatek od przychodu nie będzie Pan mógł
    uwzględniać kosztów(tak jakt to jest przy zasadach ogólnych).Zgłoszenie o wyborze
    opodatkowania w formie ryczałtu z najmu trzeba złożyć do 20.01.04 r.
    Opodatkowani w tej formie mogą być osoby nie prowadzące działalności gospodarczej.W
    zeszłym roku opadatkowanie najmu, podnajmu,dzierżawy ryczałtem wynosiło 8,5%.Co
    miesiąc oblicza się kwotę podatku od przyvhodu i wpłaca do US a na koniec roku do
    końca stycznia składa się PIT 28 w którym rozlicza się ryczałt za cały rok.Należy
    prowadzić ewidencje przychodów dla przychodów zryczałtowanych (do kupienia w
    punktach w US).Jeżeli nie będzie Pan miał przychodu przez cały rok to rozlicza się
    Pan tylko z tych miesięcy w których wystąpił przychód.To po krótce, ale proszę się
    jescze dokładniej zorientować np. w US.Pozdrawiam.
    --
    Post wysłany z portalu finansowego Money.pl <www.money.pl>