eGospodarka.plPodatkiGrupypl.soc.prawo.podatkipodwyższyć dochód o wartość niesprzedanych materiałów › Re: Re: Re: podwyższyć dochód o wartość niesprzedanych materiałów
  • Data: 2003-02-26 08:42:02
    Temat: Re: Re: Re: podwyższyć dochód o wartość niesprzedanych materiałów
    Od: s...@s...pl Slawomir Dabrowski) szukaj wiadomości tego autora

    On Mon, 24 Feb 2003 22:15:21 +0100, "Wioletta Pikorska"
    <w...@j...com.pl> wrote:

    >Użytkownik <s...@s...pl Slawomir Dabrowski)> napisał w wiadomości

    >------------------------------------
    >Ja nie odnosiłam się do konkretnego pargarafu ustawy podatkowej bo zapewne o
    >tą pytasz tylko do artykułu z Gazety Prawnej a już wcześniej spotakłam się z
    >takimi opiniami że jeśli inwentaryzacja znacznie ( pojecie względne )
    >powoduje zmiany w dochodzie to należy ją przeperwadzać w terminach płacenia
    >podatku czyli miesięcznie.Nie wierze że nie spotakłeś się nigdy z taką
    >opinią .Oczywiście jest paradoks bo kpu i r pozwala rocznie robić
> [...]

    Pytam o artykuł prasowy. Jest tam przedstawiona jakaś teza, która
    powinna być poparta konkretnym artykułem tej czy innej ustawy. Jeżeli
    w artykule zamiast konkretych przepisów jest, że ktoś tam coś
    powiedział to na drzewo. Różne bzdury wypisują, papier jest cierpliwy
    (zwłaszcza w Gazecie Prawnej).
    Ja się nigdy nie spotkałem z podobnym zaleceniem. Nie przypominam
    sobie w ustawie podatkowej żadnego przepisu, który można by tu
    zastosować. Jedynie w razie gdyby koszty rozliczane tym sposobem
    stanowiły jakieś znaczące kwoty to można by zarzucić, być może, że
    księgi są prowadzone nieprawidłowo. Ale i to nie bardzo, przecież
    wynik za rok będzie prawidłowy, okres sprawozdwaczy może być roczny,
    wszystko zapisane w polityce rachunkowości, a więc księgi będą
    prawidłowe.
    Sławomir Dąbrowski