eGospodarka.plPodatkiGrupypl.soc.prawo.podatkipodwyższyć dochód o wartość niesprzedanych materiałów › Re: Re: podwyższyć dochód o wartość niesprzedanych materiałów
  • Data: 2003-02-24 21:15:21
    Temat: Re: Re: podwyższyć dochód o wartość niesprzedanych materiałów
    Od: "Wioletta Pikorska" <w...@j...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik <s...@s...pl Slawomir Dabrowski)> napisał w wiadomości
    news:3e59d3ba.1839666@news.tpi.pl...
    > On Fri, 21 Feb 2003 22:11:06 +0100, "Wioletta Pikorska"

    > Konkretny paragraf proszę.
    > Sławomir Dąbrowski
    Ja nie odnosiłam się do konkretnego pargarafu ustawy podatkowej bo zapewne o
    tą pytasz tylko do artykułu z Gazety Prawnej a już wcześniej spotakłam się z
    takimi opiniami że jeśli inwentaryzacja znacznie ( pojecie względne )
    powoduje zmiany w dochodzie to należy ją przeperwadzać w terminach płacenia
    podatku czyli miesięcznie.Nie wierze że nie spotakłeś się nigdy z taką
    opinią .Oczywiście jest paradoks bo kpu i r pozwala rocznie robić
    inwentaryazcje mimo że też płacimy podatek miesięcznie.Nigdzie nie
    przytoczyłam tekstu ustawy tylko próbowałam zrozumieć przedstawiony artykuł.
    Wiola