  • Data: 2003-09-30 18:06:17
    Temat: Re: Re: Re: Ulga - odsetki od kredytu
    Od: Maddy <m...@e...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    elena wrote:

    > Zastanowiłam się :-) Kredyt z FS jest raczej niewielki, oprocentowany
    > nisko, więc kwota ewentualnych odsetek także nie jest wysoka. Ale zdaję
    > sobie sprawę, że chodzi o zasadę. Doczytałam się, że pewne kredyty są
    > wyłączone z tej ulgi ale nikt nie wspomina o kredycie z FS. Wobec tego
    > jeżeli ustawodawca wyrażnie określa od których kredytów odsetki nie mogą
    > być odliczone w ramach tej ulgi i nie ma w tej grupie kredytu z FS, to ja
    > bym te odsetki spokojnie odpisała. Niestety nie mogę podać podstawy
    > prawnej ponieważ powyższe rewelacje wyczytałam w artykule nt. ulgi
> [...]

    Elenko, gdzie ty to wyczytałaś?
    Bo w ustawie jak byk pisze u jakiego podmniotu trzeba wziąc kredyt żeby
    odliczyc odsetki.
    Katalog zamknięty. Nie "pewne kredyty sa wyłaczone" ale "konkretne kredyty
    sa włączone"

    Ja poprosze źródło Twoich zadziwiających informacji.
    Gdziez to takie rzeczy wypisują?

    Maddy

    --
    Magdalena "Maddy" Wołoszyk