  • Data: 2003-10-01 11:16:46
    Temat: Re: Ulga - odsetki od kredytu
    Od: Maddy <m...@e...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik elena napisał:

    > Cytowałs zapewne art.26b pkt.2
    > Jednak w ustawie znajduje się również wiedza nt podany przez autora wspomnianego
    przeze mnie artykułu, czyli wyłączenie kredytów od których odsetki nie są
    odliczeniem. Prawda znajduje się gdzieś pomiędzy.

    Może wreszcie pokażesz mi jakikolwiek przepis który wyłacza określone
    kredyty?

    Jednoznacznie wypowiedziałas sie tylko, że skoro takie to a takie
    kredyty sa wyłaczone to pewnie inne są dopuszczalne. A jest dokładnie
    odwrotnie. Wprowadzasz w błąd pytającego, który oczekuje minimum
    kompetencji od kogos kto udziela rad.

    > Daruj sobie te uszczypliwe uwagi, jeżeli oczywiście potrafisz. Nie robią na mnie
    wrażenia :-)

    Daruj sobie daleko idace wnioski wyciągane ze szczątkowych komentarzy
    Pana Piotr to może potraktuję Cie jak dużą dziewczynkę. :-]
    Tupanie nóżka "bo tak napisali w jednym artykule" nie robi na mnie wrażenia.

    Maddy

    --
    Magdalena "Maddy" Wołoszyk
    m...@e...com.pl