  • Data: 2003-10-01 08:54:59
    Temat: Re: Ulga - odsetki od kredytu
    Od: Maddy <m...@e...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik elena napisał:

    > Nie, podałam żródło na które sie powołałam i przedstawiłam swój sposó
    > dojścia do takiego wniosku, a rozmowy którą prowadzę nie traktuję
    > jako być albo nie być. Jeżeli ktoś pragnie czerpac wiedzę z ustawy to
    > tam zagląda :-) A jaką ustawę masz na myśli. gdybyś była uprzejma
    > oświecić mnie w tym temacie.

    Pan Piotr nie jest wykładnią prawa podatkowego, i powoływanie sie na
    czyjś komentarz bez znajomości tekstów źródłowych, ba, bez nikłej choćby
    ciekawości do czego sie właściwie ten komentarz odnosi, świadczy co
    najmniej o ignorancji.
    Pomijam że jedynym Twoim argumentem za "wnioskiem" jest Pan Piotr.
    To troche mało.

    Oczywiście mam na mysli ustawe o podatyku dochodowym od osób fizycznych,
    co wydawało mi sie wiadome dla każdego kto chce udzielac porad w tym
    temacie. Odpowiedni fragment ustawy juz wczesniej przytaczałam.

    Jak dotąd ustawy są wymienione w konstytucji jako źródła prawa, Pan
    Piotra, jaki madry by nie był, tam nie zauwarzyłam.

    Pomijam fakt że jeżeli urzędnicy skarbowi czytaja ustawy a Ty nie to
    marnie mozesz wyjśc na tym interesie.

    > Czasem warto ale nie zawsze :-)

    Ciekawe kiedy nie warto?

    No tak.
    Litera docet, litera nocet i ty tak asekuracyjnie?

    Maddy

    --
    Magdalena "Maddy" Wołoszyk
    m...@e...com.pl