eGospodarka.plPodatkiGrupypl.soc.prawo.podatkiNie trzeba Skarbowemu zgłaszać zawieszania dzialalnosci... › Re: Re: Nie trzeba Skarbowemu zgłaszać zawiesz ania dzialalnosci...
  • Data: 2003-09-06 10:05:26
    Temat: Re: Re: Nie trzeba Skarbowemu zgłaszać zawiesz ania dzialalnosci...
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Sat, 6 Sep 2003, Budzik wrote:
    [...]
    >+ > - US: skoro *im* zeznałeś że "prowadzisz" to znaczy że masz
    >+ > obowiązek składać wszystkie papiery [...]
    >+
    >+ A jakie papiery??? PIT-5 - przecież jak raz złożysz to i tak trzeba składać

    Możesz złożyć prośbę o zwolnienie z obowiązku składania; prawdą
    jest że US nie musi wyrazić zgody, ale byłoby to dziwne... !

    Z "kontrolą" się zapędziłem, taki miałem dzień ;(
    [...]
    >+ > - ZUS: w "moim" na widocznym miejscu jest tekst zbliżony
    >+ > do: "za wyznacznik zawieszenia uważa się również
    >+ > stosowne zgłoszenie w US, bez którego zawieszenie
    >+ > nie zostanie uznane za faktyczne".
    >+ >
    >+ A podstawa prawna do takiego twierdzenia ZUSU ???

    Pewnie brak. Jak ci "wyegzekwują należne składki" to później
    ty będziesz tłumaczył się że nie jesteś wielbłądem, a sąd
    będzie kombinował czy "poszlaki i przesłanki" są wystarczające.

    pozdrowienia, Gotfryd
    (KPiR, VAT)