  • Data: 2005-03-09 16:49:23
    Temat: Re: RP: "Kara za mniejsze koszty"
    Od: "Nikiel ;-\)" <n...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

    Pewnego słonecznego/deszczowego dnia Paszczak <s...@h...pl>
    wystukał[a]:
    > Teraz każdy Linux w firmie to zaoszczędzone kilkaset-kilka tysięcy
    > zł. Czyli dochód firmy. Czyli podatek się należy.
    > Uszczypnijcie mnie, na pewno się gdzieś pomyliłem... ;)

    Ja dziwię się, że się dziwisz. Bądź praworządnym obywatelem. Jak kupisz
    długopis 2 gr taniej niż 'cena rynkowa' to powinieneś to koniecznie
    zaksięgować jako przychód. Albo jak zanosisz dokumenty do urzędów nie
    korzystając z samochodu tylko z siły własnych mięśni - przecież to
    oczywiste, że twoim przychodem jest wartość za kurs taksówki... ;)

    A tak z drugiej strony, to niech no US wyliczy koszty, które musiałeś
    ponieść aby móc korzystać z darmowych oprogramowań - czytaj np.:
    zatrudnienie osoby która zna dany program (np. Linuksa) - takiej osobie
    powinieneś przecież zapłacić więcej za tą wiedzę.... etc w sumie
    wychodzi na to, że ten linuks nie jest taki darmowy ;)

    Pozdrawiam
    Nikiel ;-)

    --
    # od niklu # # gg - 4939629 #