  • Data: 2005-03-09 12:57:46
    Temat: Re: RP: "Kara za mniejsze koszty"
    Od: Paszczak <s...@h...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > ...czyli wspomniane już na grupierozważania o świadczeniach
    > częściowo odpłatnych:
    > http://www.rzeczpospolita.pl/dodatki/firma_050303/fi
    rma_a_6.html

    Czy ja śnię? Spełni się marzenie paniusi-urzędaski, która kiedyś wyceniła
    Linuxa na podstawie 'cen rynkowych stosowanych w obrocie rzeczami lub
    prawami tego samego rodzaju i gatunku', czyli uznała, że jest warty tyle,
    co Windows (wówczas) NT.

    Teraz każdy Linux w firmie to zaoszczędzone kilkaset-kilka tysięcy zł. Czyli
    dochód firmy. Czyli podatek się należy.

    Uszczypnijcie mnie, na pewno się gdzieś pomyliłem... ;)

    P.