eGospodarka.plPodatkiGrupypl.soc.prawo.podatkiRATUNKU !! niestety mam program księgowy buchalter POMOCY!! › Re: RATUNKU !! niestety mam program księgowy buchalter POMOCY!!
  • Data: 2011-04-11 08:14:58
    Temat: Re: RATUNKU !! niestety mam program księgowy buchalter POMOCY!!
    Od: "fart" <a...@u...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dziekuję wszystkim za okazaną pomoc.
    Wiem, że zawsze na Was można liczyć, czyli:
    Jesli wszystko zawiedzie, przeczytaj instrukcje,
    Jeśli instrukcja zawiedzie, szukaj ratunku na grupach dyskusyjnych.

    Program z upartością maniaka szukał portu COM1 i tam klucza, więc we
    własciwościach portu zmieniłem oznaczenie z portu COM7 na COM1 (bo był wolny
    i poszło).

    Masakra z makabrą.

    Pozdrawiam
    fart