eGospodarka.plPodatkiGrupypl.soc.prawo.podatkiRATUNKU !! niestety mam program księgowy buchalter POMOCY!! › Re: RATUNKU !! niestety mam program księgowy buchalter POMOCY!!
  • Data: 2011-04-13 15:51:16
    Temat: Re: RATUNKU !! niestety mam program księgowy buchalter POMOCY!!
    Od: cyklista <c...@k...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik \n napisał:

    > Jesteś pewien? Mi się zdaje, że nie ma znaczenia czy na maszynie
    > wirtualnej czy bezpośrednio na żelazie: dos zawsze "coś robi". Ale
    > jeżeli jesteś stuprocentowo pewien że to działa tak jak mylisz to w
    > porządku ;-)

    Jestem w 90% pewien (może jakieś modele laptokow zadziałają
    niestandardowo, a może to właśnie mój hp tak działa). Goły dos nic nie
    robi, (przynajmniej takiego obciążającego proceosry w znaczącym stopniu,
    zawsze obsługuje przerwania), na laptopie HP przy pracy dosowej wiatrak
    się nia włączył ani razu, przy odpaleniu winxp włacza się co jakiś czas.
    To jednak nie dos obciąża system a właśnie maszyna wirtualna udająca
    włączony i maksymalnie wydajny sprzęt.