eGospodarka.plPodatkiGrupypl.soc.prawo.podatkiRATUNKU !! niestety mam program księgowy buchalter POMOCY!! › Re: RATUNKU !! niestety mam program księgowy buchalter POMOCY!!
  • Data: 2011-04-14 05:36:19
    Temat: Re: RATUNKU !! niestety mam program księgowy buchalter POMOCY!!
    Od: "fart" <a...@u...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > nie wspomniałeś, a może nie doczytałem, że to coś ma klucz sprzętowy.

    Chciałbym donieść uprzejmie zresztą, że dodatkowo program księgowy pod dosem
    nie weryfikował archiwizacji, BO MIAŁ ZAINSTALOWANY I URUCHOMIONY PROGRAM
    ANTYWIRUSOWY.
    Ten komputer służył również do przekazywania danych do ZUS poprzez
    Płucznika.
    Niestety informatycy z Graf-Soft uznali pewnie, że ich program księgowy jest
    tak ważny, że na tym komputerze nie może być chyba żaden inny program
    zainstalowany i antyvirus Microsoft (niezły program antywirusowy a do tego
    darmowy) nie może chronić kompa przy wejściu do internetu.
    Dodatkowo powiedziano mi, że Kasperski też stwarza problemy.

    Jeszcze raz odradzam wszystkim zakup tego programu, chyba, że lubicie
    wyzwania i ku....wa problemy.

    pozdrawiam
    fart