eGospodarka.plPodatkiGrupypl.soc.prawo.podatkiRATUNKU !! niestety mam program księgowy buchalter POMOCY!! › Re: RATUNKU !! niestety mam program księgowy buchalter POMOCY!!
    From: "fart" <a...@u...wp.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Re: RATUNKU !! niestety mam program księgowy buchalter POMOCY!!
    Date: Thu, 14 Apr 2011 07:36:19 +0200

    > nie wspomniałeś, a może nie doczytałem, że to coś ma klucz sprzętowy.

    Chciałbym donieść uprzejmie zresztą, że dodatkowo program księgowy pod dosem
    nie weryfikował archiwizacji, BO MIAŁ ZAINSTALOWANY I URUCHOMIONY PROGRAM
    ANTYWIRUSOWY.
    Ten komputer służył również do przekazywania danych do ZUS poprzez
    Płucznika.
    Niestety informatycy z Graf-Soft uznali pewnie, że ich program księgowy jest
    tak ważny, że na tym komputerze nie może być chyba żaden inny program
    zainstalowany i antyvirus Microsoft (niezły program antywirusowy a do tego
    darmowy) nie może chronić kompa przy wejściu do internetu.
    Dodatkowo powiedziano mi, że Kasperski też stwarza problemy.

    Jeszcze raz odradzam wszystkim zakup tego programu, chyba, że lubicie
    wyzwania i ku....wa problemy.

    pozdrawiam
    fart