eGospodarka.plPodatkiGrupypl.soc.prawo.podatkiRATUNKU !! niestety mam program księgowy buchalter POMOCY!! › Re: RATUNKU !! niestety mam program księgowy buchalter POMOCY!!
    From: "fart" <a...@u...wp.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Re: RATUNKU !! niestety mam program księgowy buchalter POMOCY!!
    Date: Sun, 10 Apr 2011 18:00:14 +0200

    > A może problem leży własnie w tych plikach?
    > Może są 'uszkodzone'?

    Pliki są dobre.
    Skopiowane z innego komputera, gdzie chodziły na programie Buchalter II.

    Teraz dokonałem formatu dysku ... ale z powodu tego, że mam jedynie wyjście
    USB w laptopie a program szuka COM1 to musze czekać aż pomoc techniczna
    prześle mi instrukcję instalacji programu przy podłączonym kluczu
    elektronicznym pod USB.

    Oczywiście próżno szukać instrukcji instalacji programu na stronie
    producenta programu, stąd moje oczekiwanie.

    Popełniliśmy kiedyś błąd, wybierając ten program do obsługi i teraz
    przestrzegam innych przed błędem.

    pozdrawiam
    fart