eGospodarka.plPodatkiGrupypl.soc.prawo.podatkiRATUNKU.Postępowane Uproszczone.Oszustwo w majestacie prawa. › Re: RATUNKU.Postępowane Uproszczone.Oszustwo w majestacie prawa.
  • Data: 2003-02-10 10:21:27
    Temat: Re: RATUNKU.Postępowane Uproszczone.Oszustwo w majestacie prawa.
    Od: "jackhur-gd-onet" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Rozmawiałem ze znajomym który miał podobny przypadek. Pana komornika nie
    ineteresuje nic tylko wyrok. Można na niego złożyć skargę ale on jak mi
    siądzie na kącie to nic na to nie poradzę i zajmie swoje.
    A potem mogę skarżyć firmę i może to trwać kilka latek a jak wspominałem
    może się okazać że nie mam od kogo odebrać mych pieniędzy.