  • Data: 2006-01-02 21:16:03
    Temat: Re: Pytanie ws VAT
    Od: "Ania" <a...@N...alpha.net.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "W.R." <wojciech_beztego@beztego_ratymirski.net_beztego> napisał
    w wiadomości news:dpbsrs$2ek$1@atlantis.news.tpi.pl...

    > Ale 1 stycznia powinien ponownie podliczyć sprzedaż za 2005 rok i zadać
    > sobie pytanie - czy jest wyższa niż 39.200. Jeśli jest, to oznacza, że
    > zwolnienie szlag trafił i od 1 stycznia jest vatowcem.

    Witam:)dziękuję za wyjaśnienia ,odnosząc się do tego co napisałeś prawo
    działa wstecz? Bardzo przepraszam,za lamerskie pytania,ale IHMO limit
    dotyczy roku,rok się kończy jest nowy limit ,na podstawie nowego masz
    weryfikować stary rok ,w którym to pewne czynności zostały "poukładane" do
    obowiązującego rozporządzenia.Proszę mnie oświecic,pozdrawiam
    ania