eGospodarka.plPodatkiGrupypl.soc.prawo.podatkiPrzyjmowanie płatności w internecie od osób fizycznych › Re: Przyjmowanie płatności w internecie od osób fizycznych
  • Data: 2009-04-21 19:37:44
    Temat: Re: Przyjmowanie płatności w internecie od osób fizycznych
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Tue, 21 Apr 2009, Gwyn wrote:

    > Martwią mnie dwie sprawy:
    >
    > 1) Jak nie wpaść w konieczność wchodzenia w kase fiskalną?

    Skorzystać z pośrednika (kolejnego) z "kasą" :(

    > 2) Jeżeli użytkownik dokonujący zapłaty nie poda swoich danych, albo poda
    > dane ewidentnie nieprawdziwe, w jaki sposób mam taki dochód księgować w
    > swojej DG? Faktury nie wystawię, bo nie ma na kogo, a więc jak?

    Faktura jest bez znaczenia.
    Hasło: "sprzedaż bezrachunkowa".
    I nie pisać mi "sprzedaż nieewidencjonowana" albo "niezaewidencjonowana",
    bo będziemy pisać donosy do US ;) (różnica między "sprzedażą
    nieewidencjonowaną" a "sprzedażą nieewidencjonowaną FAKTURAMI"
    jest mniej więcej taka, jak między "krzesłem" a "krzesłem elektrycznym")

    :D

    pzdr, Gotfryd