eGospodarka.plPodatkiGrupypl.soc.prawo.podatkiPrzerejestrowanie auta (usunięcie współwłaściciela) a darowizna › Re: Przerejestrowanie auta (usunięcie współwłaściciela) a darowizna
  • Data: 2013-04-15 21:18:46
    Temat: Re: Przerejestrowanie auta (usunięcie współwłaściciela) a darowizna
    Od: W <w...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    witek wystukał, co następuje:

    > o kolego, to jestes w US przegrany :)
    > Podarowales ojcu 50% i ojciec tego nie zglosil w urzedzie i nie
    > zaplacil podatku. Przechlapane. Lepiej tego glosno nie mowic.
    >
    > A skad wzialem 50% ? Ano wlasnie sam sie przyznacz, bo w druczku SD-Z2
    > dokladnie sam sie przyznasz ile ojciec ci z powrotem darowuje.

    No tak, w sumie racja ;-)

    > A w ogole to warto sprawdzic skad miales takie dochody ze cie bylo
    > stac. Moze czegos nie zglosiles do podatku w tamtym czasie.

    Łee? To, że kogoś stać na zakup pojazdu to znaczy, że już robi przekręty?
    Cóż... niektórzy mówią o mnie 'złoty podatnik' bo nawet za bardzo nie mam
    czego w koszty wrzucać ;-)

    > A po za tym skoro twierdzisz, ze ojciec jest wspolwlasicielem w 50%, to
    > skad on mial kase, bo z historii jego rachunku bankowego nie wynika
    > jakikolwiek wydatek czyli mial jakies dodatkowe nieujawnione zrodlo
    > dochodu. To sie nadaje pod 75% podatku i kare za brak rozliczenia tego
    > w podatkach.
    > Czarno widze.

    :D

    hm, ale! skoro auto było kupowane w komisie to nie musieliśmy odprowadzić
    podatku przy zakupie ;-) z drugiej strony - wprost brak wpłaty ze strony
    ojca też nie jest widoczny w papierach US - wszak nie był wprowadzony
    nigdzie jako koszt a wydatków z tytułu prywatnego zakupu pojazdu się w PIT
    nie ujmuje - rajt? ;)

    dlaczego wysłać?