  • Data: 2007-02-06 21:47:13
    Temat: Re: Przemeldowanie a US
    Od: "Aicha" <b...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Piotrek" napisał:

    > zmieniłem miejsce zameldowanie a także wymieniłem dowód
    > W jakiej formie powinienem to zgłosić do US?

    Pozwolę sobie się podłączyć. Od stycznia zmieniłam miejsce
    zamieszkania (bez zmiany DO), więc rozumiem, że składam NIP-3 w nowym
    miejscu (zmiana właściwości US). Ale zmieniłam też (wcześniej) numer
    konta, więc wypadałoby do starego US złozyć NIP-3 z nowym numerem (do
    zwrotu zwrot podatku) - czy tak? I czy kolejność składania tych
    zgłoszeń ma znaczenie? I czy w NIP-3 do "starego" US podawać stary
    adres czy nowy?

    --
    Pozdrawiam - Aicha