  • 1. Data: 2007-02-06 10:01:21
    Temat: Przemeldowanie a US
    Od: "Piotrek" <w...@a...krakow.pl_no_spam>

    Witam,
    ostatnio zmieniłem miejsce zameldowanie a także wymieniłem dowód osobisty.
    W jakiej formie powinienem to zgłosić do US?, czy zgłaszać tylko do
    dotychczasowego US, czy do nowego US a może do obu?

    pozdrawiam i dzięki za podpowiedź.

    Piotrek

  • 2. Data: 2007-02-06 10:10:22
    Temat: Re: Przemeldowanie a US
    Od: "Piotrek." <p...@t...pl>

    Użytkownik "Piotrek" <w...@a...krakow.pl_no_spam> napisał w
    wiadomości news:eq9jht$qlt$1@news.onet.pl...
> [...]
    > W jakiej formie powinienem to zgłosić do US?, czy zgłaszać tylko do
    > dotychczasowego US, czy do nowego US a może do obu?

    zglaszasz do nowego US na odpowiednim druku NIP (NIP3 dla osoby fiz nie
    prowadzacej DG).

    pzdr
    piotrek

  • 3. Data: 2007-02-06 10:16:57
    Od: "Piotrek" <w...@a...krakow.pl_no_spam>

    do starego US nic nie muszę zgłaszać ?

    PP

  • 4. Data: 2007-02-06 13:02:30
    Od: "Piotrek." <p...@t...pl>

    Użytkownik "Piotrek" <w...@a...krakow.pl_no_spam> napisał w
    wiadomości news:eq9kf4$tt2$1@news.onet.pl...
    > do starego US nic nie muszę zgłaszać ?
    >
    > PP

    juz oni przekaza miedzy soba informacje

    p.

  • 5. Data: 2007-02-06 21:47:13
    Od: "Aicha" <b...@m...pl>

    Użytkownik "Piotrek" napisał:

    > zmieniłem miejsce zameldowanie a także wymieniłem dowód
    > W jakiej formie powinienem to zgłosić do US?

    Pozwolę sobie się podłączyć. Od stycznia zmieniłam miejsce
    zamieszkania (bez zmiany DO), więc rozumiem, że składam NIP-3 w nowym
    miejscu (zmiana właściwości US). Ale zmieniłam też (wcześniej) numer
    konta, więc wypadałoby do starego US złozyć NIP-3 z nowym numerem (do
    zwrotu zwrot podatku) - czy tak? I czy kolejność składania tych
    zgłoszeń ma znaczenie? I czy w NIP-3 do "starego" US podawać stary
    adres czy nowy?

    --
    Pozdrawiam - Aicha