  • Data: 2009-07-12 10:47:13
    Temat: Re: Przekazanie własnego środka trwałego
    Od: Tomek <t...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia 12-07-2009 o 12:32:07 Kamil Grabowski <k...@g...com> napisał(a):

    > Problem jest taki, że nie mam na to, ani faktury, ani też paragonu.

    IMHO wystarczy cokolwiek z ceną, więcej - jeśli masz takie "cokolwiek"
    to musisz tą cenę przyjąć. IMHO. :)

    > PS. Padło jeszcze zdanie, że mogę dokonać jednorazowego odpisu
    > amortyzacyjnego. Jak to jest? Mogę wszystkie na jeden raz
    > zamortyzować? (kiedyś czytałem, że tylko środki trwałe o wartości nie
    > przekraczającej 3500 zł). Dodam, że oczywiście jestem małym
    > przedsiębiorcą (nie przekraczam 50000 Euro dochodu) oraz jestem na
    > PKPiR.

    Bodajże art. 22k updof

    > Dziękuję Wam serdecznie za cenne rady :)

    Nikt tu rad nie udziela, to są tylko dywagacje amatorów.
    Po rady zgłoś się do doradcy podatkowego, 100zł na początek,
    ale najpierw przeczytaj co Zuzia kilka wątków obok ma na ten
    temat do powiedzenia.

    --
    Pozdrawiam,
    Tomek