  • Data: 2003-10-11 13:59:31
    Temat: Re: Przecena towaru
    Od: "Tomasz Kaczmarek" <f...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Moze mi bardziej przystepnie wyjasnic powod dla ktorego dokonujesz
    przeceny

    > Taka przecena bedzie jakims dodatkowym kosztem ?

    Powod przeceny jest prozaiczny - zawiesilem z koncem poprzedniego roku
    dzialalnosc. Niestety pozostalem z pewnym stanem magazynowym. W tym miesiacu
    mija termin, w ktorym musze odprowadzic VAT od towarow, ktore mam na
    magazynie [ temat poruszany w watku pared dni wczesniej]. Poniewaz towar ,
    ktory mi pozostal na magazynie nie jest wart tyle ile podczas remanentu
    postanowilem dwie rzeczy:
    - otworzyc na kilka dni dzialalnosc
    - przecenic towar
    - sprzedac go po cenach, ktore aktualnie obowaizuja
    - zaplacic nalezny VAT ale nie od "kwoty remanentowej" a od rzeczywistej
    - zamknac ostatecznie dzialalnosc

    Czy to moze zly plan????

    pzdr
    tk