    From: "Grzegorz Kruk, Ph.D." <g...@t...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo,pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Re: Prawo przeciw nam
    Date: Fri, 31 Dec 2004 11:56:46 +0100

    Użytkownik "Cavallino" <k...@...pl> napisał w wiadomości
    news:cr33or$n2m$1@news.onet.pl...

    > Użytkownik "Grzegorz Kruk, Ph.D." <g...@t...pl> napisał w wiadomości

    > Rynek starych aut mnie zupełnie nie interesuje.
    > Od wielu lat.

    Ale mnie interesuje, bo mnie nie stać, na duże, ładne, bezpieczne, nowe
    auto.

    > Co się sparzyłem na poprzedniej fali ściągania z zachodu wszytskiego co
    > tanie, to moje i mi wystarczy.

    Ja też się sparzyłem kiedyś na starym Fordzie Eskorcie z autosalonu, który
    jak się potem okazało palił się w przeszłości w Niemczech, co nie oznacza,
    że nie kupię kiedyś używanego zachodniego auta, gdy 10 letnie Mercedesy będą
    po 2-3 tysiące zł. Owszem samochody, które zabrane tam ze złomu mają poważne
    wady techniczne typu trwałe skrzywienie ramy podwozia, zawieszenia,
    samochody z wypaloną instalacją po pożarach, co stwarza zagrożenie dla
    kierującego i pasażerów nie powinny być sprowadzane. Taki samochód ze
    skrzywioną ramą na ogół ściąga i to mocno na jedną stronę. Łatwo to zauważyć
    gdy się kupuje.

    > No dokładnie - o własne cztery literki tak się troszczysz, mimo że ze trzy
    > razy zaprzeczałeś, że bezinteresownie itd.
    > Kłamstwo jak zwykle ma krótkie nogi....

    Nie tylko o moje "cztery literki" chodzi. Wielu ludzi w Polsce chciało by
    kupić tani, dobry samochód, bo nie stać ich na nowy. Na razie mnie nie stać
    na duży, bezpieczny nowy, ani stary, więc póki co bezinteresownie.

    Grzegorz Kruk, Ph.D.