eGospodarka.plPodatkiGrupypl.soc.prawo.podatkiPrawa autorskie, sprzedaz oprogramowania przez internet › Re: Prawa autorskie, sprzedaz oprogramowania przez internet
  • Data: 2009-07-10 18:58:59
    Temat: Re: Prawa autorskie, sprzedaz oprogramowania przez internet
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Thu, 9 Jul 2009, bejo wrote:

    > Czyli jednak interpretacja nie jest jednoznaczna? Pamietasz moze tytul
    > watku?

    http://groups.google.pl/groups/search?as_q=&as_epq=&
    as_oq=wnip+niematerialnych&as_eq=&num=100&scoring=d&
    &as_ugroup=*.podatki&safe=off

    wątek: "Moge miec 50% kosztow uzyskania przychodu ?"
    - ale nie tylko, poruszono przy innych okazjach amortyzacji WNiP
    (wyszukiwanie łapie oczywiście również amortyzację lokali
    i innych ST z okazji nazwy ewidencji, ale te pomijasz).

    > PS. Jesli moj US sie uprze ze nie moge swoich dochodow traktowac jako
    > dochodow z tytulu praw autorskich to czy odwolanie pisze do tego
    > samego US

    Ale oni muszą najpierw wydać decyzję.
    Jak Ci pisali - jeśli "autorskie" pasują, zebrać trzeba stos urzędowych
    interpretacji pozbieranych skąd się da i dopiero w odpowiedzi na
    decyzję można decyzję zaskarżyć.
    Organem sprawującym nadzów na US jest IS (izba skarbowa), ale nie
    pamiętam procedury (tj czy odwołanie wysyła się wprost do IS, czy
    do IS za pośrednictwem US - czyli składając do US).

    Jakby na mnie trafiło, to bym w odwołaniu zaakcentował, że US nie
    może "dobierać" interpretacji w spoób niekorzystny dla podatnika
    (tj z sugestią że policzyli iż w "zalecony" sposób wyjdzie wyższy
    podatek).

    Dopiero po IS jest sąd administracyjny :D

    pzdr, Gotfryd