    From: mumps <m...@t...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Re: Praca i własna działalność
    Date: Sun, 18 Jan 2004 23:20:05 +0100

    One day , Mumps wrote a post:

    > Może głupie pytanie - ale jeśli w danym miesiącu z mojej działalności nic
    > nie zarobię (0 przychodu), to co będzie ze składką? Płacę ją tylko od tego
    > co zarobię z mojej działalności gosp.?

    Niestety skaldke placisz zawsze, bez wzgledu na to czy wykazujesz jakis
    przychod czy nie, ZUS jest tutaj zupelnie odrebna rzecza...

    > No bo zakładając działalność informatyczną (serwis, sprzedaż sprzętu,
    > oprogramowania, itp.) chyba nie ma sensu wybierać ryczałtu lub karty
    > podatkowej? Jakie by były wtedy minusy i plusy takiej formy rozliczenia z
    > US?

    Przy ryczalcie wykazuje sie tylko przychody, nie wykazuje sie kosztow, w
    zwiazku z tym nie mozesz kompletnie nic odliczyc...
    Ja uwazam, ze jednak KPiR jest najlepsza forma rozliczen i nigdy nie
    zmienie zdania, poniewaz DG generuje zawsze duze koszty...

    --
    ***Wprost nie do wiary, ile rozumu zużywa się w świecie***
    O ***dla udowadniania głupstw*** O